Skond sie wziyna libsta?
Jak kero frelka je do kogoś libstom, to je zaro nojszykowniyjszom dziołchom na świecie. Zaczyno kwiść i stowo sie coroz gryfniyjszo. Libsta znaczy tyż narzyczono. Z takom libstom już ni ma błoznow.
Jak kero frelka je do kogoś libstom, to je zaro nojszykowniyjszom dziołchom na świecie. Zaczyno kwiść i stowo sie coroz gryfniyjszo. Libsta znaczy tyż narzyczono. Z takom libstom już ni ma błoznow.
Zoki som nom fest potrzebne. Bez nich byłoby zima w szłapy. A z tego szłoby chycić ryma abo charlać. Beztóż zoki trzeja łoblykać i być zdrowym!
Tyta to je nojlepszo rzecz, kiero sie może przidarzyć w życiu kożdego bajtla. Tela maszketów w jednym czasie i placu, że aże piyrszoki kwiczom z uciechy jak jom dostowajom. Styknie chwila i już je prozno.
Mogom być roztomajte chachory. Jedne taki co ino kurzom i nic niy robiom. Inksze coby co kaj chabli. Toż wiycie skond sie wziyny chachory?
Wto by pedzioł, że wyraz „żymła” mo wielko historia i pochodzi z jynzyka asyrijskigo, od słowa „samidu”, kere oznaczało bioło monka. Ślonzoki ze starożytnymi Asyryjczykami ni majom wiela wspólnego.
Kopalnioki, krupnioki… Brzmi to do kogoś spoza Ślonska ganz podobnie, ale to ni ma to samo. Kopalnioki to som fest ślonski bombony – i fest zdrowe.
Jak jest lato i hyca, szmaterloki furgajom nad gowami. Pamjyntejcie, że to mogom być dusze downych Ślonzokow, co przifurgli z nieba posuchać, czy jeszcze godomy po ślonsku.
Bycie wrazidlatym ni ma żodnym cnotom. O co to, to niy! Tyn, fto jest fest wrazidlaty dostowo miano „wrazidloka”. A wrazidlok wrażo nos w niy swoje sprawy.
Pedziołżech, że szpyndlikorz rod liczy – i to sie zgodzo, ale tyż szpyndlikorz lubi liczyć piniondze. Biere kożdy złotek i oglondo go pod światło, kożdy złotek z kożdyj strony wonio i cmoko.